Nelson i Säffle

Har precis kommit in i värmen igen. Varit ute och skottat snö och samtidigt försökt hålla koll på Nelson och Bosco som tumlat runt i snön. Nelson försökte jaga skyffeln och hoppade upp i snövallarna så det rasade ner och jag fick ännu mer att skotta =P. Innan dess var vi en sväng hos Mormor där hundarna självklart fick korv och vi människor åt semla.

Igår var Nelson med ute i stallet igen och han tycker det är väldigt kul. Måste bara få lite mer respekt för hästarna så det inte händer nått. Planerna är ju att han ska kunna hänga med ut när vi rider. Som tur är är hästarna väldigt vana hundar, även ute på tur. Igår eftermiddag gick vi en promenad med alla tre hundarna innan jag och Nelson följde med till Säffle.

Jag åker till Karlstad på fredag men Nelson får stanna över helgen. Mamma och pappa ska passa honom eftersom jag jobbar både lördag och söndag. Tror inte han har nått emot det, Bosco finns ju att busa och leka med =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0