Förändring



Idag tyckte nog Nelson att jag var mer normal än igår då klockan ringde 06.40. Då fick jag en yrvaken, mindre road blick =). Är väldigt glad över att han blivit morgontrött och gärna väntar med att gå upp till halv elva, elva. Sådan matte sådan hund =P.

Igår var han hos ett par kompisar till mig medan jag var på föreläsning och sen tog vi bussen för att skriva på ett kontrakt på en ny lägenhet. Om ett par veckor är det dags för mig och Nelson att flytta till vår egen lilla källarlägenhet. Är på 50 kvadrat så den är ju inte så himla liten men den kommer bli perfekt för oss. Nya marker och gå på också, inte helt fel det heller.

Enda tråkiga blir ju att lite behöva börja om med ensamhetsträningen men Nelson är så trygg i sig själv att det nog inte kommer bli några problem. Snart är han hemma där också =).

Nu ska vi åka ut till stallet, vilket Nelson tycker är väldigt kul. Han vet direkt vad som är på gång när jag sätter på mig ridkläderna =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0