Snart flytt

Igår fick jag träffa min bebis för första gången på nästan en vecka. Vet inte vem som blev gladast, jag eller han =). Tllbringade kvällen hos en kompis och traskade hemåt vid tretiden inatt. Imorse sov både två till klockan nästan var elva, eller tolv om man ställt om klockan. Annars brukar Nelson vakna tidigt när vi är i Säffle och han hör att mamma, pappa och Bosco är uppe men han var nog riktigt trött efter den sena kvällen =P.

Imorrn bär det av hem till karlstad igen så vi hinner packa allt innan vi flyttar på fredag. Hoppas Nelson kommer trivas bra i sitt nya hem och att han känner sig hemma fort. Tror dock inte det blir några problem med min lilla tuffing =).





Nelson får se till att njuta ordentligt av snön nu. Förhoppningsvis är den borta snart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kort på Nelson, vem har tagit dom?

2010-03-29 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0